Annons
Annons

Re: 1,7 Diesel offert. Åsikter?

4
liqwid78 skrev:Hej,

Jag har fått ett offert för en Sportage 1,7 Komfortpaket diesel inkl metaliclack + vhjul , 224.000:-

Vad säger panelen?
Det är en kampanj på lagerbilar som Kia kör, 219.000:- plus metallic 5000:-, men trevligt att dom bjuder på vinterhjul.
Titaniumgrå Sorento 2,2 CRDi 2011 med dragkrok, uttagen 29/2 2012. Helnöjd so far!

9
Byte blue är inte det en helt ny färg till sportage? Har funnits till ceed tidigare, Den skulle jag ta då är du själv en stund iaf :thumbup:

Men det finns ju en till ny färg, en mörkblå som ej är metallic, Clyde blue också cool faktiskt

Sand track är också snygg, tycker om alla färger till Kia, dock är ju vissa vanligare än andra.
I Västerås har jag bara sett.

White, dark gun och techno orange ev också någon Phoenix silver.
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

10
Det blev 218700kr inkl friktionsdäck, konfortpacket, metallic och gummi bagagesmatta. Jag ville ha bilen omgående så det fanns silver eller dark gun i lager. Det blev silver då slipper jag tänka på smutsen. Jag hade en svart bil förut och det gjorde mig vansinne.

De hade en byte blue på lager med 18" däck. Mycket fin bil! Men den kostade 236000kr med samma utrustning som ovan. 18000kr extra för 18" tyckte jag inte var prisvärd.

Bilen hämtas på fredag :) Tack för alla era svar!