Hej,
Jag har fått ett offert för en Sportage 1,7 Komfortpaket diesel inkl metaliclack + vhjul , 224.000:-
Vad säger panelen?
Annons
Re: 1,7 Diesel offert. Åsikter?
2Är det en bil som beställs från fabrik eller en som redan står och väntar på dig någonstans? Vår 2.0 bensin med komfort och panorma kostade 245. Ingen aning vad just din modell brukar ligga på men där har du varjefall något att jämföra med. Vår fanns i säljarens lager.
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-
3I Västerås annoserades nyligen 1,6 bensin inklusive komfort paket men exklusive metallic för 199,999:- och där stod att om man la till 20.000:- så skulle man få 1,7 dieseln.
Så enligt de priserna har du fått vinterhjulen gratis.
Så enligt de priserna har du fått vinterhjulen gratis.
//Mattias
2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit
4Det är en kampanj på lagerbilar som Kia kör, 219.000:- plus metallic 5000:-, men trevligt att dom bjuder på vinterhjul.liqwid78 skrev:Hej,
Jag har fått ett offert för en Sportage 1,7 Komfortpaket diesel inkl metaliclack + vhjul , 224.000:-
Vad säger panelen?
Titaniumgrå Sorento 2,2 CRDi 2011 med dragkrok, uttagen 29/2 2012. Helnöjd so far!
5Updates!
Jag förhandlade ett nytt pris: 218000kr för allt.
Jag funderar på att byte blue eller sand track färg. Jag vill ha en pratisk färg men ändå snygg:) Någon som har dessa?
Jag förhandlade ett nytt pris: 218000kr för allt.
Jag funderar på att byte blue eller sand track färg. Jag vill ha en pratisk färg men ändå snygg:) Någon som har dessa?
6Jag gav just 248,900 för min Sportage. Vinterhjul + Drag + Service paketet var det jag la till.
7Låter som en bra deal!!
Jag gav 238.000 för 1,7crdi Komfort, Drag, V-hjul, M.V.G, hasplåtar, sidokjolar
MVH
Jag gav 238.000 för 1,7crdi Komfort, Drag, V-hjul, M.V.G, hasplåtar, sidokjolar
MVH
2012 Sportage 1,7 Crdi EX Komfort
9Byte blue är inte det en helt ny färg till sportage? Har funnits till ceed tidigare, Den skulle jag ta då är du själv en stund iaf
Men det finns ju en till ny färg, en mörkblå som ej är metallic, Clyde blue också cool faktiskt
Sand track är också snygg, tycker om alla färger till Kia, dock är ju vissa vanligare än andra.
I Västerås har jag bara sett.
White, dark gun och techno orange ev också någon Phoenix silver.
Men det finns ju en till ny färg, en mörkblå som ej är metallic, Clyde blue också cool faktiskt
Sand track är också snygg, tycker om alla färger till Kia, dock är ju vissa vanligare än andra.
I Västerås har jag bara sett.
White, dark gun och techno orange ev också någon Phoenix silver.
//Mattias
10Det blev 218700kr inkl friktionsdäck, konfortpacket, metallic och gummi bagagesmatta. Jag ville ha bilen omgående så det fanns silver eller dark gun i lager. Det blev silver då slipper jag tänka på smutsen. Jag hade en svart bil förut och det gjorde mig vansinne.
De hade en byte blue på lager med 18" däck. Mycket fin bil! Men den kostade 236000kr med samma utrustning som ovan. 18000kr extra för 18" tyckte jag inte var prisvärd.
Bilen hämtas på fredag
Tack för alla era svar!
De hade en byte blue på lager med 18" däck. Mycket fin bil! Men den kostade 236000kr med samma utrustning som ovan. 18000kr extra för 18" tyckte jag inte var prisvärd.
Bilen hämtas på fredag