Annons
Annons

Re: Äntligen Hämtning!!

13
Alien skrev:Snygg bil, påminner väldigt mycket om vår förutom vitt tak då. Passar bra till uppfarten till ett snyggt hus. :) Grattis! :clap:
Tackar! Ja precis! Vad gällande taket så tycker jag det är estetiskt skit snyggt, så av den anledningen vill jag ha det, just för att få det svarta taket! Den vi provkörde hade panorama taket och jag tyckte blås suset vid motorvägs åkning vart väldigt högt, så då provade vi en utan och märkte en makaber skillnad, så av den anledningen valde vi bort det då jag åker mororväg 4,5 mil enkel till jobbet!!

Funderar dock på att lämna in till en polare som sysslar med filmning och dekaler, och lägga en svart film på taket just för att få det sjukt snygga svarta taket!! :clap:
2012 Sportage 1,7 Crdi EX Komfort

14
TB123 skrev:Men...
Den är ju ljusblå o inte vit. :roll:
/TB
Hahahahah!! Ja nu är det ju så att alla vita lacker går åt någon ton! Kias Casa White går i en gråblå skala så när något annat vitt syns bredvid den så kan man tycka att den ser blå ut! Volvos Ice White går åt gul ton, 0502Y skulle en Färghandlare säga :crazy: !!
Jag föredrar denna då den blir sjukt mycket vitare än typ Volvos vita! Jag hade en vit V70 innan!!
Av en slump så parkerade jag bredvid en vit xc60 i lördags och det var nästan löjligt hur gul xc60 va! Medans våran väldigt tydligt gick åt det blåa hållet!!

Men att kulören skulle heta ljusblå istället håller jag inte med om! Snarare vit utav helvete som bryter åt gråblå!! :thumbup:

15
TobbeP skrev:Tackar! Ja precis! Vad gällande taket så tycker jag det är estetiskt skit snyggt, så av den anledningen vill jag ha det, just för att få det svarta taket! Den vi provkörde hade panorama taket och jag tyckte blås suset vid motorvägs åkning vart väldigt högt, så då provade vi en utan och märkte en makaber skillnad, så av den anledningen valde vi bort det då jag åker mororväg 4,5 mil enkel till jobbet!!
Säker på att takluckan inte var öppen? ;) För oss med barn i bilen var det ett enkelt val. Vi kommer troligen aldrig kunna köpa en bil där de INTE kan sitta bak och titta på lampor, flygplan och månen igen. :thumbup:
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-

17
Alien skrev:Säker på att takluckan inte var öppen? ;) För oss med barn i bilen var det ett enkelt val. Vi kommer troligen aldrig kunna köpa en bil där de INTE kan sitta bak och titta på lampor, flygplan och månen igen. :thumbup:
haha! Ne :wtf: kanske jag som har sjukt bra hörsel!! :roll: eller jävligt kräsen :problem: !! :D
Min dotter vart nöjd bara av att komma upp så pass högt jämfört med Volvon! :thumbup: