Igår fredag vart våran Sportage redo att hämtas...!
En Ice White 1,7Crdi Komfort pkt, Drag, Mvg, Hasplåtar, Sidokjol, Stänkskydd,
Slänger in nån bild!
Tackar! Javisst, har inte sett många med kjolarna. Inte här uppe iaf!Lindgren_021 skrev:Mycket fint exemplar!!!! Kul att se dessa sidokjolar också, jäkligt snyggt.
Tackar!rickard80 skrev:Jätte snygg!:)
Javisst, det tycker jag, riktigt fin bil för dom pengarna!Sarge skrev:Fan vad fintMin nästa bil blir nog en vit Sportage.
Underbart! Hahaha!! Är nog inte så ren länge tillJohanKarlsson skrev:Fint!
Minns känslan själv. Har aldrig haft en så ren bil
hur tycker du att 1,7 liters motorn är, jag har endast kört 2.0L dieseln på 184HK och har inte ens bemödat mig med att provköra den lilla dieseln. Käns den inte slö?TobbeP skrev:Tjenna!
Igår fredag vart våran Sportage redo att hämtas...!![]()
En Ice White 1,7Crdi Komfort pkt, Drag, Mvg, Hasplåtar, Sidokjol, Stänkskydd,
Slänger in nån bild!"Ursäkta kvalitén IPhone"
Haha! Så sant, är själv gammal V70 ägare!bertil7 skrev:Lycka till med bilen. Den är helt suverän att köra. När man är och handlar så kommer det nästan alltid fram någon V70 ägere och undrar över den snygga bilen. Dom håller på att upptäcka Kia Sportage!
Tjenna! Jag tycker den går riktigt bra,självklart ingen raket men inte alls så slö som man kan tro! Hade en -09 V70 2,0F innan och den va SLÖ på riktigt! Som att sparka en dö gris i röven!Droopy skrev:
hur tycker du att 1,7 liters motorn är, jag har endast kört 2.0L dieseln på 184HK och har inte ens bemödat mig med att provköra den lilla dieseln. Käns den inte slö?