Re: Nya Kia ceed SW Gt-Line
31Köpt min för en månad sen den har den nya navigationen.
KIA Cee'd 1,6 CRDi SW GT Line -2016, Skoda Fabia 1,6 TDI CR 2011
Jag kanske borde skrivit haft den i en månad kört 210 mil. Den drar ungefär som min manuella crdi SW 2013, kanske aningen mer men det är så få mil så det går inte att svara på ännu. Den 7-stegade lådan bjuder in till aktivare körning så det kan bidra till ökad förbrukning.kiasvestr skrev:Köpt min för en månad sen den har den nya navigationen.
Är din en SE eller en SE2 (den senare med bl.a. elmanövrerade stolar)Torgskräck skrev:Vad skiljer den nya navigationen från de som satt i bilarna i årets början? jag har en -15 uttagen i maj, tillverkad i februari.
LÖåter montera Thule fast drag 21/12, 4995kr monterat och klart...kiasvestr skrev:Har precis monterad drag på min SW GT line. Rekommenderar Thule/Brink fast drag, 55-561000 från Autoexperten. Bra passform och bra rostskydd. I morgon ska jag montera kabelsatsen, 50-3517916, tillverkas av EH-connector. Vi får se om den passar på GT-Line. Har tidigare monterat allt på min Crdi SW 2013 som nu är såld. Alla kontakter passade och behövde endast borra ett hål för jordanslutning.