Säger en som har en vit SportageNiklas skrev:Stort grattis! Trist på färgen bara, men du får väl köpa klippkort hos lokala tvätthallen.
Annons
Re: Beslutsångest, passar Sportage mig?
32Jo tack, jag vet.
Våran är just nu vit fram, grå på sidorna och nästan svart bak. Vår förra var silver, tvättades en gång i halvåret och såg alltid ren ut...nästan. 
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-
33Orange är tacksam mot smuts. Och det säger jag för att jag har en.
Lycka till i ditt val!
/Riley
Lycka till i ditt val!
/Riley
Kia Sportage 1.7 CRDI Komfort. 2012 Orange
http://www.garaget.org/?car=278250
http://www.garaget.org/?car=278250
34Sand Track är tacksam färg för damm och smuts, Congrat till en bra bil. du blir säkert nöjd! 
35Litar på Tom-Erik där med tanke på namnet på färgen. 
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-
36Har kommit på en riktigt dålig sak med Sportage de senaste dagarna................................när man är bara ca. 1,70m lång så är det väldigt svårt att komma åt att skrapa is på vindrutan i mitten......

KIA SPORTAGE 1,7 CRDI EX 2012, Nav-paket, Takfönster fram och bak, Färg Dark Gun Metal
37Min fru har samma problem. Jag valde att lösa det genom att bli 1.90 istället. 
Beslutsångest, passar Sportage mig?
38Jag valde värme garage hemma och värme garage på jobbet.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
39Richard: det snöar inte i vårt kallgarage heller. 
Beslutsångest, passar Sportage mig?
40Haha vilken tur.Niklas skrev:Richard: det snöar inte i vårt kallgarage heller.
Sjukt jobbigt med dimman som blir varje gång man åker in i garaget på jobbet.
Efter 30 sekunder ser man inget alls så gäller hitta parkering fort!
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.