Annons

Re: Hjälp montera extraljus Ceed 2010 sw

11
Kasch skrev:Hur satte du dit extraljusen? Med nummerplåtsfäste? Vad kostade kalaset?
Med nummerplåtsfästen ja.. Köpt på shell i töre. ca1200kr med allt.. och då menar jag allt du kan tänka dig.. + 1400kr xenon som jag köpt av en kille lokalt.. Shell i töre skickar ljusen utan extra kostnad

Ska slänga upp nå bilder senare så får du se hur dom ser ut..
Annons

14
@bladhet
Tjusigt, blir liknande för mig fast med blåa lyktor. Tar du bort extraljusen under sommaren eller låter du dom sitta kvar, tänker främst om de jävlas med kylaren när det är varmare ute?

@ David
Hyffsad rea där, var faktiskt idag och kikade på dessa på en annan affär...tur jag inte slog till hehe
Kia Cee´d 1.6 CRDI SW aut - 13 Matrix Brown

16
ArcTiC skrev:Hej,
Funderar på att beställa ett kit med tre 225 mm (SIM) och finns det någon med lite åsikter/bilder på montering och eldragning så vore jag tacksam!
SIM är billiga utav en anledning DÅLIGT lyse,om du skall investera i xtra ljus så köp nåt annat
kolla på nätet finns säkert tester på xtra ljus.själv har jag 3 bosch big knick på min pro ceed
kabeldragningen är enkel. separat från varje lampa genom grillen,sen krympslang dra upp till batteriet.
det blir liksom logiskt när du öppnar huven och tittar.det går inte att göra fel.det som räknas är att DU
tycker det ser bra ut.jag har nummerskyltsfäste.hela kalaset gick på ca 1700:-
lycka till
KIA pro_ceed CRDI 2.0