Hej,
Tänkte kolla lite hur mycket soppa man får i tanken vi nybilsköp, kul att se hur mycket det kan skilja.
Jag får lägga till mina siffror på Fredag när vi hämtar bilen. Som en regel kan man tycka att absolut inte under halvtank, eller??
Annons
Ny bil, hur mycket bränsle?
2Min var idag nästan slut.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Re: Ny bil, hur mycket bränsle?
4Full tank
! Försäljaren följde med till närmaste bensinmack och betalade med bilfirmans kreditkort. Schysst, men de hade de nog råd med.
Tom-Erik
Tom-Erik
5Dumma som vi var tankade vi inbytet full och hämtade ut en bil som hade 1/4 bensin. Kändes lite snålt.
Senast redigerad av Niklas den 02 feb 2012, 16:22, redigerad totalt 1 gång.
Vit KIA Sportage MY12 - [ Waxdepån | JJC Race And Rally | J&J Automotive | Prestandabelysning ]-
6Förhandlade in full tank i priset! 
2012 Sportage 1,7 Crdi EX Komfort
7Fick inte en droppe! mätarn i botten.
Kia Sportage -22 PHEV
Kia Rio -20 GT- line
Kia Rio -20 GT- line
8Vill minnas att jag kunde ta mig till macken iaf 
Kia Rio 1.2 Edition Komfort Svart 2012
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011
9Strax under 1/4 tank ficka jag. som jag skrev tidigare så tycker jag någonstans att halvtank känns OK men under detta känns bara jävligt Illa
//Mattias
2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit
2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit
10Hämtade ut min bil igår och fick 5 liter i tanken!!!!!!
Fick snabbt ta mig till närmaste bensinmack och tanka upp den.
Tycker det va riktigt uselt när man ändå köper en bil för ganska mycket pengar att dom inte ens kan bjuda på lite soppa i tanken.
Fick snabbt ta mig till närmaste bensinmack och tanka upp den.
Tycker det va riktigt uselt när man ändå köper en bil för ganska mycket pengar att dom inte ens kan bjuda på lite soppa i tanken.
Vit Sportage 1,7 CRDi 2012