Annons

KÖPES: Bagagrumsmatta (skålad) passande till ceed SW -11

1
Köper en skålad bagagerumsmatta som är billigare än bilfirmans 700 kr (inkl. frakt till mig)
Även tips på var man kan köpa en billig(-are) matta.

Skicka isf via PM så ser det snyggare ut i tråden, eller så kanske de tipsen kan vara bra för andra.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: KÖPES: Bagagrumsmatta (skålad) passande till ceed SW -11

2
Ämne: KÖPES: Bagagrumsmatta (skålad) passande till ceed SW -11
r_o_n skrev:Köper en skålad bagagerumsmatta som är billigare än bilfirmans 700 kr (inkl. frakt till mig)
Även tips på var man kan köpa en billig(-are) matta.

Skicka isf via PM så ser det snyggare ut i tråden, eller så kanske de tipsen kan vara bra för andra.
Ett tips om du vill komma undan billigt är att köpa bilmatta (de är rätt rejäla och snygga) från Biltema alternativt Jula, och så skär du till själv så den passar perfekt.
Min Far gjorde det senast på sin nyköpta Seat, och det blev faktiskt jävligt snyggt, 200-300 kronor.

Funderade själv väldigt länge på att göra det, och nu när jag fick se hur ful min matta var
som jag betalade 650kr för (fick nersänkt från 1200) så ångrar jag att jag inte köpte och skärde till själv :)
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: KÖPES: Bagagrumsmatta (skålad) passande till ceed SW -11

3
tiger skrev:Ämne: KÖPES: Bagagrumsmatta (skålad) passande till ceed SW -11
r_o_n skrev:Köper en skålad bagagerumsmatta som är billigare än bilfirmans 700 kr (inkl. frakt till mig)
Även tips på var man kan köpa en billig(-are) matta.

Skicka isf via PM så ser det snyggare ut i tråden, eller så kanske de tipsen kan vara bra för andra.
Ett tips om du vill komma undan billigt är att köpa bilmatta (de är rätt rejäla och snygga) från Biltema alternativt Jula, och så skär du till själv så den passar perfekt.
Min Far gjorde det senast på sin nyköpta Seat, och det blev faktiskt jävligt snyggt, 200-300 kronor.

Funderade själv väldigt länge på att göra det, och nu när jag fick se hur ful min matta var
som jag betalade 650kr för (fick nersänkt från 1200) så ångrar jag att jag inte köpte och skärde till själv :)
Tack. :)
Jo jag hittade dessa hos Jula/Biltema, men tänkte att 150cm kanske är för kort. Men det kanske passar. Man "tappar" väl skålningen på dessa mattor, eller?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Köpes"