Annons

Ev. bilbyte våren -14 är senaste modellen SW något att ha?

1
Vi funderar på att byta våren -14. Dieselbil blir det, men inte helt säkert det blir en Kia.

Jag gillar det som kalls "lull-lull" och vad jag sett på olika ställen är senaste modellen ganska välutrustad med sådant, om man väljer det.

Är det någon här som har en SW med "extra allt"?
Är Executive den mest välutrustade, eller finns det tillägg även till detta?

Finns det någon lista på nätet vad de olika nivåerna innehåller gällande utrustning?
Någon som har funktionen med aut. parkering? Fungerar det? Eller vågar man ens använda det?
Är det någon utrustning i en fullutrustad som man faktiskt inte behöver?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Ev. bilbyte våren -14 är senaste modellen SW något att ha?

2
Har valt executive, aut, gps, motorvärmare och drag. Är riktigt nöjd. Stereon, det nyckelfria systemet, elstolen och de adaptiva xenonljusen är väl det jag tycker bäst om. Skinnklädsel är ett måste med småbarn. Sen är ju instrumentet betydligt mycket finare och bättre i executivemodellen:)
Självparkeringen funkar super. Sen finns det ju grejer som tex filövervakning som aldrig används.

http://www.kia.com/se/modeller/ceed-sportswagon/ Klicka på specifikation i menyn så ser du allt som ingår vilket är väldigt mycket.
KIA CEED GT CRDI -2017