Någon som har någon aning om hur man gör och om det är svårt att montera lös railsen på en SW 2008?
Funderar på att lacka dem.
Såg en länk till en verkstadsmanual här i forumet men sidan man kommer till verkar inte länge innehålla manualen i fråga.
Annons
Re: Ta lös rails
2kastebo skrev:Någon som har någon aning om hur man gör och om det är svårt att montera lös railsen på en SW 2008?
Funderar på att lacka dem.
Såg en länk till en verkstadsmanual här i forumet men sidan man kommer till verkar inte länge innehålla manualen i fråga.
Det är jättelätt! Det är bara och dra loss dom främre och dom bakre bitarna. Under dom sitter det bultar med 10mm skalle.
Lycka till!
Sorento crdi...
3Bump !
Hur ser det ut efter att man monterat av, måste man köpa nån kåpa och sätta dit? Skulle vilja veta innan jag börjar skruva.. så att det inte blir stora hål...
Jag har en kia ceed diesel SW -11 .. funkar det på samma sätt som Hansson beskriver?
Hur ser det ut efter att man monterat av, måste man köpa nån kåpa och sätta dit? Skulle vilja veta innan jag börjar skruva.. så att det inte blir stora hål...
Jag har en kia ceed diesel SW -11 .. funkar det på samma sätt som Hansson beskriver?
4Kan det vara så att ingen vet detta? Skulle uppskatta svar väldigt mkt. Det är akkuuuuttttt!
5Borde väl bara vara att testa.
om det finns kåpor att sätt för hålen borde närmsta kia åf veta om ingen här gör det.
om det finns kåpor att sätt för hålen borde närmsta kia åf veta om ingen här gör det.
kia optima sw gt line 2017