Annons

Tröttnade på V70:n och köpte en Cee´d SW

1
Japp.

Nu är gammelvolvon med 10 år på nacken såld och en ny Kia Cee´d SW Premium Edition beställd.
Får den på torsdag :clap:

Valde till fast dragkrok med 13-polig kontakt och motorvärmare + grenuttag. Kostnad 14,000:-
Dubbade vinterhjul ingick och så får jag 8000:- laddat på ett OKQ8-kort om några veckor. :D

Frågade om kostnad för 2 st extraljus men det skulle kosta 5,000:- monterat och klart så jag avvaktar med det.

Vill passa på att tacka för ett bra forum, jag återkommer säkert med frågor och funderingar om bilen. :thumbup:
KIA CEE´D 1,6 CRDI ECO SW Premium Edition -2012-
Annons

Tröttnade på V70:n och köpte en Cee´d SW

3
Lindholmaren skrev:
Frågade om kostnad för 2 st extraljus men det skulle kosta 5,000:- monterat och klart så jag avvaktar med det.

Vill passa på att tacka för ett bra forum, jag återkommer säkert med frågor och funderingar om bilen. :thumbup:
Hej och välkommen!

För 5000kr får du mycket extraljus för. Jag säljer och monterar med 10% åt Kia car club medlemmar, sök lite på forumet på extraljus och LED ljusramp för referenser och priser. Kör även fasta priser på montage enl. överenskommelse.

Mvh Henke
Kia Optima 1,7 CRDi Executive 2013 - Svart metallic
Kia Sorento 2,2 CRDi Executive 2011 - Svart metallic
Kia Sportage 1,6 Komfort 2011 - Svart metallic
Kia Picanto 1,1 Ex 2004 - Grå Metallic

Re: Tröttnade på V70:n och köpte en Cee´d SW

4
Ronnie skrev:Välkommen till forumet. Hoppas du blir nöjd med bilen. :)
Tackar! Ja, det tror och hoppas jag :D
Hej och välkommen!

För 5000kr får du mycket extraljus för. Jag säljer och monterar med 10% åt Kia car club medlemmar, sök lite på forumet på extraljus och LED ljusramp för referenser och priser. Kör även fasta priser på montage enl. överenskommelse.
Tackar!
Du har PM.

Mvh

Robban
KIA CEE´D 1,6 CRDI ECO SW Premium Edition -2012-