Båda jag själv och säljaren hade kontakt med kia sverige genom tlfn kontakt & mail. Vi båda fick tveksamma svar och det dröjde med svar osv osv. Men till slut fick vi svaret att efterfrågan på sw sport var så låg så den såldes endast i ett fåtal x så den togs bort.
Att tillägga är att jag valde borde skinn för jag inte tyckte det var värt att vänta ca 3 månader för att bara få skinnklädseln. Gick heller inte att få samma rabatt på "nybil-beställning" som på lagerbil.
Hade jag nu valt att ta skinn så hade jag fått bilen i sep-okt.
För att nu i månadsskiftet som var få reda på att det har kommit en sw sport modell iaf (premium)
Är det inte ganska dåligt att vi inte ens fick ett kanske eller tom att att det kommer komma igen inom kort?? Detta stör mig enormt mkt. Säg att jag hade valt att vänta på skinnklädseln och en två månader efter jag fått bilen få reda på att det finns sport (premium att köpa iaf
Förstår väl iofs att dem inte ville gå ut med det i förtid för att dom vill sälja sina lagerbilar osv.
Nu till min fråga: Tror ni att man har ngt som helst att hämta hos kia om säger som det är/var till dom angående mitt lilla ärende?