Annons

Tips på 16" Fälgar till sommaren

1
Hejsan alla kia ägare, ny här. Köpte mig en ny kia ceed sw 1,6crdi -09 VIT Den 17 juni 2009
Tänkte börja leta fälgar till sommaren.. Någon som har tips på nå snygga mörka 16" fälgar. Då vi ska ha barn så tycker jag det känns onödigt med 18" blir bara stötigare och drar mer diesel.
Annons

Re: Tips på 16" Fälgar till sommaren

4
bladhet skrev:
Stefan skrev:Du kanske skulle kunna köpa mina KIA ceed orginal 16" med däck.. Har inte kört något med dom än eftersom jag hämta ut bilen i slutet av Oktober =)
Har redan däck från mina orginalfälgar.. hade tänkt mig nå mörka fälgar, passar som bra till en vit bil
Ja det kan jag tänka mig.. Lycka till =)
KIA Ceed SW 2010 Bensin, silvermetallic, komfortpaket, dragkrok

5
Det är ganska många som har lackat sina orginalfälgar. Då kan du välja vilken färg du vill.
Det kan bli riktigt fint.

Tänk bara på att du måste ha samma ET för ifall du skulle få problem med stenskott och blästrade sparklådor/dörrar så kan det bli besvärligt med garantin.

Mvh
Sorento crdi...

6
Hansson skrev:Det är ganska många som har lackat sina orginalfälgar. Då kan du välja vilken färg du vill.
Det kan bli riktigt fint.

Tänk bara på att du måste ha samma ET för ifall du skulle få problem med stenskott och blästrade sparklådor/dörrar så kan det bli besvärligt med garantin.

Mvh

Orginal fälgarna sitter på nu med vinterdäcken och så kommer det nog förbli.. Givetvis ska jag ha samma ET.. Ser för taskigt ut om det sticker ut.. Men hittar man inga bra och billiga 16" till sommaren så får man väl slänga om däcken igen..