Annons

Äntligen......

1
så har jag hämtat ut min Kia Ceed SW svartmetallic -11

Fick bilfirman till att sätta på vinterdäck på orginal fälgarna och köpte till 18" SvF Miami sommardäck istället och kan inte mer än vara mycket nöjd efter 20 mil körda!

Körde tidigare Mazda 3 MPS men den är det färdigt lekt med nu! och förutom avsaknad av några hästapollar under huven så är jag inte missnöjd med bytet!

Bilder kommer upp framöver......
Kia Ceed SW 1.6 CRDi - komfort - svartmetallic
Annons

Re: Äntligen......

2
Grattis till nya bilen? :)
Om din Mazda var en bensinare så kanske du inte märker skillnaden på de pållar som saknas. En diesel har ju ett annat vrid.
Jag gjorde det en gång, en olaglig handling. Gasade upp min i 195km/h på en bit tom motorväg. Den hade nog gått fortare, men jag släppte av eftersom jag kom ifatt en annan bil. Så den har faktiskt hyfsad prestanda till de 128 hkr som den har.

Har själv kört nästan 1100 mil sedan slutet på mars, när jag hämtade ut min och är helt nöjd.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

3
Varmt välkommen till forumet xilefm och grattis till nya bilen.
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

4
Ronnie skrev:Grattis till nya bilen? :)
Om din Mazda var en bensinare så kanske du inte märker skillnaden på de pållar som saknas. En diesel har ju ett annat vrid.
Jag gjorde det en gång, en olaglig handling. Gasade upp min i 195km/h på en bit tom motorväg. Den hade nog gått fortare, men jag släppte av eftersom jag kom ifatt en annan bil. Så den har faktiskt hyfsad prestanda till de 128 hkr som den har.

Har själv kört nästan 1100 mil sedan slutet på mars, när jag hämtade ut min och är helt nöjd.
Fartspärr (192 km/h tror jag om jag inte misstar mig) vilket motsvarar en egentlig
hastighet på ca: 182-184 km/h enligt gps.

Xilefm: Grattis till Bilen och ett ev. bra köp :)
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11