Annons

Kia ceed sw diesel

1
Har varit ute och provat en kia,en härlig bil,men tyckte förarsätet var hårt blir det mjukare´???är det ett bra köp,har fått ett erbjudande på 200tusen,med vinterhjul på aluminiumfälg drag och defa motorvärmare paket,är bilen ett bra köp,har åkt volvo och nu sist en saab 9-5 som barar strular...
Annons

Re: Kia ceed sw diesel

2
Nicke73 skrev:Har varit ute och provat en kia,en härlig bil,men tyckte förarsätet var hårt blir det mjukare´???är det ett bra köp,har fått ett erbjudande på 200tusen,med vinterhjul på aluminiumfälg drag och defa motorvärmare paket,är bilen ett bra köp,har åkt volvo och nu sist en saab 9-5 som barar strular...
Har själv kört Volvo innan vi handlade en ny Kia. Komforten i en Kia kommer inte riktigt nära sittkomforten i en Volvo. Jag gissar att gamla gubbar gillar Kia för det är lätt att komma i och ur. :) Om sätena blir mjukare över tid vet jag inte. Kanske mjuknar de lite?

Re: Kia ceed sw diesel

3
Priset beror på vart du bor (generellt är de ca 10-15kkr dyrare i norra Sverige). Jag tycker nog att priset borde ha inkluderat tre års service också (brukar kosta 4.9kkr). Är det löstagbart drag? Om inte så borde detta också ingå i priset. Mitt pris slutade på ca 195kkr förra året och då ingick allt ovan utom motorvärmaren.
Silver metallic Kia Sportage 1,7 CRDi 2WD årsmodell 2013 uttagen sept -13.