och frågade just en säljare om garantier på deras bilar som har 2 års nybilsgarantier.Jag tog upp då det här med att kia har 7 års nybilsgarantier och vag har 2 års .Han tyckte det var bra att jag tog upp just kia för dom hade haft ett möte och han påstod att dom hade reparerat flera kior som garantierna inte gällde
Garantier
1Hej Skulle vara intressant och höra med er angående garantiärende.Var nämligen inne och lagade en av våra bilar(inte kian)
och frågade just en säljare om garantier på deras bilar som har 2 års nybilsgarantier.Jag tog upp då det här med att kia har 7 års nybilsgarantier och vag har 2 års .Han tyckte det var bra att jag tog upp just kia för dom hade haft ett möte och han påstod att dom hade reparerat flera kior som garantierna inte gällde
. Vad jag har hört så verkar det inte som det stämmer ,Tycker jag bara har hört så verkar det som detta inte skulle vara något problem.Vad har ni för erfarenhet.Själv har jag inte haft ett enda problem med min kia ceed -10 
Tidigare Kia bilar:
2010:kia ceed grdi sw planet blå.
2011:Kia picanto galaxy svart.
2013:Kia Ceed grdi sw sand track brun.
2016:Kia rio.Edit platium graphite mörk grå.
2016:Kia ceed GT grdi sw DCT dark gun mörk grå.
2018:Kia sportage GT LINE röd.
2010:kia ceed grdi sw planet blå.
2011:Kia picanto galaxy svart.
2013:Kia Ceed grdi sw sand track brun.
2016:Kia rio.Edit platium graphite mörk grå.
2016:Kia ceed GT grdi sw DCT dark gun mörk grå.
2018:Kia sportage GT LINE röd.