Jag är på gång att köpa en kia ceed -19 halvkombi och försöker reda ut vad som ingår i de olika nivåerna. Hittar bara för 2020 och tydligen är den inte exakt som förra året. Exempelvis är det inte adaptiv farthållare på advance plus-paketet enligt en säljare jag pratat med.
Har någon en broschyr för 2019 eller kan hjälpa till att speca skillnaderna mellan advance och advance plus.
Annons
Re: Utrustningsnivåer kia ceed halvkombi 2019
2Lyckades hitta!: https://carplus.se/wp-content/uploads/2 ... _09_14.pdfCrillekrull skrev:Jag är på gång att köpa en kia ceed -19 halvkombi och försöker reda ut vad som ingår i de olika nivåerna. Hittar bara för 2020 och tydligen är den inte exakt som förra året. Exempelvis är det inte adaptiv farthållare på advance plus-paketet enligt en säljare jag pratat med.
Har någon en broschyr för 2019 eller kan hjälpa till att speca skillnaderna mellan advance och advance plus.
Re: Utrustningsnivåer kia ceed halvkombi 2019
3Vilken hjälte! Tack så mycket för hjälpen. Verkar som att det är adaptiv farthållare och elektrisk parkeringsbroms som tillkommit mellan årsmodellerna.