Lätt att komma med det nu. Jag skrev om min xenonkonvertering i forumet för ett par år sedan. Valde ett kit från Xenonkungen, utan glödtrådsövervakning. Valde detta kit eftersom den lokala MEKA är åf åt xenonkungen. Tanken som blev rätt, var att kunna gå till butiken om något krånglade. Styrström till påslag tog jag från vänster helljusmatning eftersom batteri och relä hamnade där. Kopplade in allt och höger xenon lyste inte. Det var för dålig kabelarea, så till mina 75W fick jag en kraftigare kabelsats som hade med avståndet till höger lykta att göra.ququ skrev:Gjorde som i beskrivningen, drog stora röda kabeln till +
Stora svarta kabeln till - och sen har man en liten vit som är själva signalen satte jag in i uttaget för helljuset på höger sida och sen lilla svarta kabeln till jord...
Efter att det inte fungerade så började vi mäta och ha oss.. Måste ha hänt något under tiden men frågan är vad som har gått sönderbesiktning på måndag också
Om dit helljus inte funkar nu så kanske du sabbat matningen, där du tog styrströmmen, ifrån.
Vet inte om detta tillför något till ditt problem, men läser folk det så kan det underlätta att handla lokalt eftersom det blir enklare om man behöver byta ut detaljer.