Elsatsen väntar jag dock med då jag inte vet om jag vill använda den medföljande, det lutar mot att jag köper Autoexpertens eller direkt från KIA verkstan då det inte känns bra att göra åverkan på dom ordinarie kablarna vilket är tvunget med den medföljande satsen.
Re: Dragkroksbutiken
11Nu är kroken på plats iaf, det var inga som helst problem att montera den men man fick göra lite åverkan på 2 st pastbitar för att göra plats, enkelt att följa instruktionen med, tog mej ca 2 tim och stod på ok med lyft.
Elsatsen väntar jag dock med då jag inte vet om jag vill använda den medföljande, det lutar mot att jag köper Autoexpertens eller direkt från KIA verkstan då det inte känns bra att göra åverkan på dom ordinarie kablarna vilket är tvunget med den medföljande satsen.

Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
KIA Picanto 1,0Edition 2013