Annons

Från peugeot 307sw -04 till Carens -14

1
Hej!

Linus heter jag och har beställt min första Kia. Blev en Carens då vi behöver den 3:e sätesraden ibland.
Fick ett helt ok pris så man kunde slänga in lite extra lull lull!
Utrustningen: vanliga komfortpaketet men med tillägg navigator, panoramatak, 7-sits, blackcherry
Samt 18" sulor. Mao den går helt i svart 8-) leverans i månadsskiftet okt/nov
Carens -14 CRDI 1.7 Navigator Panorama
Annons

Re: Från peugeot 307sw -04 till Carens -14

2
Hej och välkommen!

Har själv skaffat den nya Carensen men nöjde mig med komfortpaketet. Även jag valde cherry black. Har kört den nu i en dryg månad och är väldigt nöjd. Skönt att det är så lätt att använda tredje sätesraden. hade liksom du en 307 sw tidigare som jag också var nöjd med men hanteringen av stolarna var jättejobbigt tyckte jag.

Hälsningar,
Thomas

4
Tackar!

Förstår att ni verkar toknöjda med era bilar. Lånade en carens av bilfirman 36h och han med en vättern runt!

Men den stora fråga är... Hur är er bränsleförbrukning? Köpte en 1.7 diesel, samma som jag lånade på bilfirman.
Den hade bara gått dryga 150mil men lyckades bara pressa ner förbrukningen till 0,56/100Km

Tacksam för feedback

5
Covenant skrev:Hej och välkommen!

Har själv skaffat den nya Carensen men nöjde mig med komfortpaketet. Även jag valde cherry black. Har kört den nu i en dryg månad och är väldigt nöjd. Skönt att det är så lätt att använda tredje sätesraden. hade liksom du en 307 sw tidigare som jag också var nöjd med men hanteringen av stolarna var jättejobbigt tyckte jag.

Hälsningar,
Thomas
Jag tycker med att i och urlastningen av stolarna på 307 va eller är bedrövlig