Annons

Onödig förvaring

1
Hej

Är lite störd på förvaringsmöjligheten i mitten vid usb och ipod laddningen. Har min ceed 2012 en lucka som öppnas uppåt/inåt och då får man en hylla vart man knappt kan stoppa handen i.
Vad har ni för användning av detta ?
Skulle det inte varit bättre med cigg koppen som 2010 modeller har ( röker inte men bra att ha småmynt i för parkering)
som på bilden

Hittar inte vad ska jag använda detta nyare hylla/låda för - parkeringsskiva fick inte plats där :roll:
KIA CEED 1,6 CRDI ECO SW Premium Edition -2012- Sirius silver
Bilagor
Kia-Ceed_2010_800x600_wallpaper_2d.jpg Kia-Ceed_2010_800x600_wallpaper_2d.jpg Visad 2900 gånger 75.15 KiB
Annons

Re: Onödig förvaring

2
Jag tyckte att det var en lite märklig låda jag med men jag har knölat in en microfiberduk där som jag tar fram nån gång ibland och dammar av instrumentpanelen med, damm syns rätt bra på den mörka panelen men håller med om att det finns utrymme för förbättring av just den förvaringsdetaljen :)
Cee'd 2010 ex aut komfort

Re: Onödig förvaring

4
Bilden visar GAMLA modellen (2010) den som jag personligen föredrar framför den ny modellen som 2012 har.

Det får bli en hylla för ingenting att ha för min del.

Om man nu håller o klagar så är även glasögonhållare lite får det tunna laget - tjej solglasögon får inte plats där :evil:
KIA CEED 1,6 CRDI ECO SW Premium Edition -2012- Sirius silver