Annons

Ungdom och stolt Kia-ägare!

1
Tjenare!
Mitt namn är Fredrik, jag är 20 år gammal och jag bor i Mjölby.
Jag bestämde mig för att köpa min första Kia för några månader sedan. Det blev en sänkt Kia Cee'd Sw med trimchip och xR-grill från 2008, bilen inhandlades hos Bil Brodd i Skänninge.

Jag köpte Kian eftersom jag är relativt okunnig om att skruva med bilar och efter några år (16-19) med en Alfa Romeo så bestämde jag mig för att jag ville ha något driftssäkrare och snålare!
Jag har som framtidsplaner att byta ut blinkersarna fram från orange till klara, byta alla lampor inne i bilen till LED och sätta upp lite LED-lister i insteg och dylikt, lacka bromsoken röda så de matchar grillen, solfilma bakrutorna och byta ut högtalarna bak.

Det här är första posten jag gör på det här forumet, mest för att säga hej till alla andra trevliga Kia-ägare!

Jag bombar upp lite bilder så ni kan hälsa om ni ser mig ute någonstans!
Bild
Bild
Bild
Bild
Hoppas länkarna fungerar. Om ni undrar något om mig eller bilen så är det bara att fråga på! :-)
Annons

Re: Ungdom och stolt Kia-ägare!

2
Välkommen, och kul att du hittade hit!
Synd att du inte hitta hit någon vecka tidigare dock, då vi hade Träff på Bil Brodd förra helgen :).

Var en fin Ceed du skaffat dig och hoppas den kommer göra dig glad i många mil :thumbup:

Mvh Marcus
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

3
Marcus_Turbo skrev:Välkommen, och kul att du hittade hit!
Synd att du inte hitta hit någon vecka tidigare dock, då vi hade Träff på Bil Brodd förra helgen :).

Var en fin Ceed du skaffat dig och hoppas den kommer göra dig glad i många mil :thumbup:

Mvh Marcus
Hehe, det visste jag om då min fader vid namn Magnus kränger bilar som en tok på Brodd ;)
Jag var upptagen och kunde tyvärr inte komma, hade vart roligt som fan dock.

4
fredrikovic skrev:
Marcus_Turbo skrev:Välkommen, och kul att du hittade hit!

Mvh Marcus
Hehe, det visste jag om då min fader vid namn Magnus kränger bilar som en tok på Brodd ;)
Jag var upptagen och kunde tyvärr inte komma, hade vart roligt som fan dock.
Haha jaså på så vis :lol: Okej, men vart synd att du inte kunde iaf, blev en väldigt bra dag där uppe :thumbup:

Lycka till med Ceed'en iaf ;)

Mvh Marcus
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

6
Varmt välkommen till forumet;)
Har ett svagt minne av att din far nämnde något om din Kia. Snygg är den alla gånger.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se