Annons

Är urtagningen avsedd för iPhone? Passar bra gör det iaf...

1
Hade glömt min hållare till mobilen och behövde använda GPS dit jag skulle.
Sate igång Navigon på luren och la den i sätet bredvid. Det var inte bra så jag kikade runt var jag kunde lägga luren. Såg att framför hastighetsmätaren så var det inte en rak linje utan det svänger ner ca 5mm för att efter dryga 10 cm svänga upp lite igen. Så jag testade och la luren där, framför hastighetsmätaren. De verkar haft en iPhone som mall för denna sänkning. Passar precis och luren ligger väldigt bra där, även med laddaren i. Man ser hastighetsmätaren, det enda man missar är färddatorn, som telefonen täcker.
(se i rutan på bifogad bild).
Bara ett litet tips...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Bilagor
panel.png panel.png Visad 810 gånger 56.95 KiB
Annons

Re: Är urtagningen avsedd för iPhone? Passar bra gör det iaf

2
Ronnie skrev:Hade glömt min hållare till mobilen och behövde använda GPS dit jag skulle.
Sate igång Navigon på luren och la den i sätet bredvid. Det var inte bra så jag kikade runt var jag kunde lägga luren. Såg att framför hastighetsmätaren så var det inte en rak linje utan det svänger ner ca 5mm för att efter dryga 10 cm svänga upp lite igen. Så jag testade och la luren där, framför hastighetsmätaren. De verkar haft en iPhone som mall för denna sänkning. Passar precis och luren ligger väldigt bra där, även med alddaren i.

Bara ett litet tips...
Detta ska jag kolla upp idag. Ska till Löddeköpinge på söndag och jag har ännu ingen hållare till min mobil;)
Återkommer med rapport.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se