Panorama takräcke
Postat: 20 maj 2015, 20:23
Snälla säg att någon hittat något takräcke som går till optimor med panoramatak????
Inofficiellt forum för bilmärket Kia i Sverige | Diskutera om din Niro, Sportage, Ceed och mycket annat!
https://kiacarclub.se/
Är det ett Thule 754 du har?Lager skrev:Jag har Thules vingmodell med thulefästen. Funkar utmärkt att öppna luckan också.