Annons

Re: Bye bye Mazda 6

21
_Morgan_ skrev:
MazdaTobbe skrev:Fått den kört den o älskar den! fantastisk bil! o det kylda handskfacket e ju GULD och alla nya dofter o lacken som glänser (ny polerad innan lev) inget jag inte gillar ännu! allt är som jag vill ha det! :clap: :D :thumbup:
Ett stort GRATTIS;)
Underbar känsla med en helt ny bil;)

Bilder snart då?

Mvh Morgan_
TACK! underbar känsla jobbigt det var minuterna innan jag fick köra ut ur hallen då!.. :P
Bilder ja kanske, tror ju min skiljer sig något från andra ceed, iaf sa säljaren att den gör det, svarta inredningsdetaljer mm.. :P
(vet att andra med har svart men ändå! inte så vanligt..) ;)
Annons

22
MazdaTobbe skrev:
_Morgan_ skrev:
MazdaTobbe skrev:Fått den kört den o älskar den! fantastisk bil! o det kylda handskfacket e ju GULD och alla nya dofter o lacken som glänser (ny polerad innan lev) inget jag inte gillar ännu! allt är som jag vill ha det! :clap: :D :thumbup:
Ett stort GRATTIS;)
Underbar känsla med en helt ny bil;)

Bilder snart då?

Mvh Morgan_
TACK! underbar känsla jobbigt det var minuterna innan jag fick köra ut ur hallen då!.. :P
Bilder ja kanske, tror ju min skiljer sig något från andra ceed, iaf sa säljaren att den gör det, svarta inredningsdetaljer mm.. :P
(vet att andra med har svart men ändå! inte så vanligt..) ;)
Jag har pianolackade detaljer i dörrar och fläktblås etc. Är det dessa du menar med svarta inredningsdetaljer? ;)
Ha det fint.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

24
MazdaTobbe skrev:Ja samma som jag har, o halvskinn! det har du med då?! :P
Jag har sportpaketet med på min bil;) så inget halvskinn. Skålade tygstolar al'a Kiastyle;)

Kommer du till träffen så ska du få se;)

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se