Annons

Re: Byta halvljuslampa, får inte dit bygeln....

11
Ronnie skrev:Jag åkte till Hedins, fick ingen rätsida på det själv. Skämmigt att säga, men deras kundmottagare (verkstad) fixade det på 1-2 minuter. Jag hade lyckats böja bygeln något lite, så den passade inte som den skulle, han visste vilket håll folk böjer dessa på och fixade det alldeles gratis. :)
Killen som jag köpte min bil av hade precis lämnat in den på Hedin för byte av båda halvljuslamporna.
650kr skulle de ha för besväret. Jag har kvittot.