Annons

Ny Multimedia GPS

1
Jag tröttnade på min tråkiga stereo och skaffade den här istället,fungerar kanon,bättre mottagning på min radio och gps inkluderat.
Bilagor
Kia Ceed 1.jpg Kia Ceed 1.jpg Visad 3352 gånger 5.55 KiB
Kia Ceed 2.jpg Kia Ceed 2.jpg Visad 3352 gånger 4.68 KiB
Annons

Re: Ny Multimedia GPS

2
crisar skrev:Jag tröttnade på min tråkiga stereo och skaffade den här istället,fungerar kanon,bättre mottagning på min radio och gps inkluderat.
Större bilder tack!
Fungerar knapparna på ratten? Har du blåtanden kvar och fungerar telefonen? Smidigt o montera? Pris? Modell?
Kia Cee'd SW-11

Re: Ny Multimedia GPS

3
Hej Rattstyrning fungerar ,blåtand inbyggd ,hade ingen förut i min Kia sw 2010 årsmodell,så nu kan jag svara i telefonen ,lyssna på internet radio eller spotify via blåtand,separat usb och ipod ingång,bara att koppla in och njuta ,sd kort på frontsidan för bilder och media,pip 2 zon,europa kartor med IGO8 inkluderat,dvd,touch skärm,och en massa funktioner som ej hunnit testa.Bilstereon är importerat och installerat från ett företag i Vallentuna i Stockholm, med 1 års garanti och support under tiden,4900 kr för stereon ,1000 kr för standar montering.Multimedia gps Stereon är en så kallad OEM bilanpassad modell ,hoppas att informationen hjälper.
pd: Plastskyddet på skärmen sitter fortfarande kvar.
Senast redigerad av crisar den 01 dec 2011, 22:17, redigerad totalt 1 gång.
Bilagor
kia gpa.jpg kia gpa.jpg Visad 3256 gånger 97.59 KiB
kia gps noche.jpg kia gps noche.jpg Visad 3256 gånger 81.35 KiB