Annons

Kärlek vid första ögonkastet

1
Hittade forumet av en slump för ett par dagar sedan och tror att det kan vara givande att ta del av det som skrivs här.
Heter Johan Karlsson och bor i Linköping, Östergötland. Blev förälskad när jag förra året såg nya Sportage och fick upp ögonen för Kia för första gången. Efter lite efterforskningar så sprang jag i november till Bilbörsen och beställde en Sportage 163hk bensinare som jag hämtade ut i början av januari.

Är väldigt nöjd bortsett från ett par småsaker men ingen är perfekt :)
Kia Rio 1.2 Edition Komfort Svart 2012
Tidigare: Kia Sportage 2.0 AWD Komfort Pearl Black 2011
Annons

Re: Kärlek vid första ögonkastet

2
Hej Johan och varmt välkommen hit=)
Var det Bilbörsen i Linköping som du köpte bilen från?
Vi hade för ett tag sedan en träff på Mantorp park och då var bla Bilbörsen från Linköping på plats ;)

Mvh Morgan_
JohanKarlsson skrev:Hittade forumet av en slump för ett par dagar sedan och tror att det kan vara givande att ta del av det som skrivs här.
Heter Johan Karlsson och bor i Linköping, Östergötland. Blev förälskad när jag förra året såg nya Sportage och fick upp ögonen för Kia för första gången. Efter lite efterforskningar så sprang jag i november till Bilbörsen och beställde en Sportage 163hk bensinare som jag hämtade ut i början av januari.

Är väldigt nöjd bortsett från ett par småsaker men ingen är perfekt :)
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

3
_Morgan_ skrev:Hej Johan och varmt välkommen hit=)
Var det Bilbörsen i Linköping som du köpte bilen från?
Vi hade för ett tag sedan en träff på Mantorp park och då var bla Bilbörsen från Linköping på plats ;)
Tack!
Det stämmer bra det. Såg bland bilderna från träffen att de varit där. Får hoppas att det blir fler träffar :)

6
Petri skrev:Välkommen! ;)
Trevligt med en Linköpings-bo, jag är ju därifrån men har numera förflyttat mig till Mantorp.
Hämtade ut en KIA på Bilbörsen för snart en månad sen.. Vem köpte du din bil av?
Tack tack,
Jag köpte bilen av Christian Fornell.

7
JohanKarlsson skrev:
Trevligt med en Linköpings-bo, jag är ju därifrån men har numera förflyttat mig till Mantorp.
Hämtade ut en KIA på Bilbörsen för snart en månad sen.. Vem köpte du din bil av?
Tack tack,
Hehe, inte den första KIA'n han säljer.. har för mig att han är bland de främsta kia-försäljarna i landet.
Kia Cee'd SW-11

8
Petri skrev:
JohanKarlsson skrev:
Tack tack,
Hehe, inte den första KIA'n han säljer.. har för mig att han är bland de främsta kia-försäljarna i landet.
Det var han som satt närmast dörren på butiken så han har en bra utgångspunkt :)