Annons

Sportage AWD :)

1
När man ser sånt börjar man ju bara längta ännu mer. ;) Ska dom aldrig ringa och säga att den kommit :(

[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
Kia Sportage -12 184Hk
Annons

Re: Sportage AWD :)

2
Vi tar en till :mrgreen: 8-)
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]

Lite grövre mönster på däcken så kanske........
Jag kommer älska (med) den bilen :shh:
Kia Sportage -12 184Hk

5
lalle skrev:jag hoppas att det lönar sig att jag tog både AWD o komfort när det blir vinter =)
Hur ser ekonomin ut på en Sportage -12 diesel? Känslan är att det vill till ganska många mil innan diesel lönar sig?

6
Akay skrev:
lalle skrev:jag hoppas att det lönar sig att jag tog både AWD o komfort när det blir vinter =)
Hur ser ekonomin ut på en Sportage -12 diesel? Känslan är att det vill till ganska många mil innan diesel lönar sig?
Det finns inte så mycket att jämföra med eftersom den inte finns som bensinare...
Kia Sportage -12 184Hk

7
Planet skrev:
Akay skrev:
Det finns inte så mycket att jämföra med eftersom den inte finns som bensinare...
Ah, men då så. :) Bara tuta och köra! :thumbup:

8
hmmm.. sry... Tänkte mig inte för..

Den finns ju med en 160 hästars bensinare och dom borde ju naturligtvis vara jämförbara även om den bara har en 5 växlad låda...

Har inte så jätte mycket koll på bensinaren i övrigt och har inte så stor koll på om det finns nån uträkning på kostnader.

Anledningen till att jag valde dieseln är vridet och att den får dra 2000kg med manuell låda. Det får inte bensinaren göra
Kia Sportage -12 184Hk