Annons

Skrev kontrakt igår :)

1
Idag ska jag hämta min nya kia ceed sw 1.6 crdi komfort -11. Har letat ett tag efter en lämplig begagnad ceed men det verkar inte finnas några begagnade här uppe i norr så till slut blev jag less och skrev kontrakt på en demobil.

Kör just nu en volvo 945 som jag gråter för varje mil som jag rullar. Tror aldrig den dragit under litern. Det här är min första nya bil så det känns som en förmögenhet att lägga ut pengarna men det gör det å andra sidan oxå när jag betalar bensinräkningen på volvon.

För övrigt vill jag passa på att berömma forumet. Sådana här forum är guld värda när man söker info inför köp.
Annons

Re: Skrev kontrakt igår :)

2
Välkommen till forumet och grattis till nya bilen.
Kia har låtit byta ut stänkskydden fram på ceed eftersom det kan bli blästringsskador p.g.a. att de fabriksmonterade är för små. Kolla så att din har den nyare typen som är lite större. Finns bilder på forumet på de "nya" stänkskydden.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

3
Varmt välkommen till forumet Johanlö. Hade även jag innan en Volvo men kör nu även jag Kia. Billigare på många sett.
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

4
_Morgan_ skrev:Varmt välkommen till forumet Johanlö. Hade även jag innan en Volvo men kör nu även jag Kia. Billigare på många sett.
Mvh Morgan_
Samma här. Saknade min V70 i början på Kia karriären. Men nu när drivmedelspriserna skjutit
i höjden så älskar jag min snåldiesel :D
Kia Ceed EX 1.6 EX komfort svart -11 (fruns)
Volvo V70 Classic momentum grafitgrå metalic -07