Hur hittar ni balansen när spel bara ska vara kul?
1Hej allihop! Jag har funderat på en sak den senaste tiden. Ibland blir det några matcher eller ett par rundor på kvällen bara för att koppla av efter jobbet, men var går egentligen gränsen mellan en rolig hobby och något man borde hålla lite bättre koll på? Jag försöker sätta små gränser för mig själv, men vissa dagar glömmer man tiden helt, haha. Hur gör ni andra? Har ni några egna knep eller rutiner som faktiskt fungerar i längden, eller kör ni bara på känsla? Jag är nyfiken på hur ni tänker eftersom det verkar vara väldigt olika från person till person.
