Annons
Annons

Re: Önskelista/To Do

72
Det är inte många gånger man ser att det är förändringar på gång =) Så du sköter det mycket diskret.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

75
Har redigerat ner antalet kategorier på framsidan, speciellt bland bilmodellerna. Om en bilkateogori inte orkat generera mer än två trådar på ett och ett halvt år så hamnar den kategorin under Övriga modeller. Detta för att forumet ska bli lite mer överskådligt och inte så onödigt stort att bläddra igenom.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

76
Peter skrev:Har redigerat ner antalet kategorier på framsidan, speciellt bland bilmodellerna. Om en bilkateogori inte orkat generera mer än två trådar på ett och ett halvt år så hamnar den kategorin under Övriga modeller. Detta för att forumet ska bli lite mer överskådligt och inte så onödigt stort att bläddra igenom.
Hade detta i åtanke för ett par veckor sedan. Tycker med det kan vara lite sådär att ha just en kategori för en modell när det inte finns besökare. För er som undrar: Detta innebär självklart att den kommer tillbaka om det visar sig att den modellen visar sig bli mera "populär"

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

77
Exakt, det var mest när en modell som inte ens finns att köpa i Sverige hade fler aktiva trådar än t ex Sorenton som vi fick tänka om. Och det återspeglar ju dels hur många som äger respektive modell, dels förväntningar på nya modeller.
_Morgan_ skrev:
Peter skrev:Har redigerat ner antalet kategorier på framsidan, speciellt bland bilmodellerna. Om en bilkateogori inte orkat generera mer än två trådar på ett och ett halvt år så hamnar den kategorin under Övriga modeller. Detta för att forumet ska bli lite mer överskådligt och inte så onödigt stort att bläddra igenom.
Hade detta i åtanke för ett par veckor sedan. Tycker med det kan vara lite sådär att ha just en kategori för en modell när det inte finns besökare. För er som undrar: Detta innebär självklart att den kommer tillbaka om det visar sig att den modellen visar sig bli mera "populär"

Mvh Morgan_
Forumgrundare

78
Då gäller det att hålla igång som den ende Carensägaren. Men många frågor är gemensamma för de olika modellerna så jag kollar vad Cee`d ägarna har på hjärtat och känner igen många inlägg från min egen erfarenhet. :D
Kia Carens 2,0 CRDi 140 hkr 6-vxl 7-sits 2010, tidigare SAAB 9-5 BioPower 2007

80
Och nu fungerar aviseringar igen - hurra! Ett tag till i alla fall. Vi förbereder eventuellt en flytt till Binero. Har en kompis som jobbar där som kan hjälpa mig med själva flytten. Någon som har erfarenhet av Binero? Ska ha bäst uptime i alla fall. Men lite dyrare (hmm…)
Forumgrundare