Japp, detta är min erfarenhet av vad man får för sina tusenlappar som verkstäderna tar för den "fackmannamässigt" inkopplade extraljuselen.hema skrev:Från verkstad, med strömtjuv....1.jpg
Rent bedrägeri och usel kundservice.
Japp, detta är min erfarenhet av vad man får för sina tusenlappar som verkstäderna tar för den "fackmannamässigt" inkopplade extraljuselen.hema skrev:Från verkstad, med strömtjuv....1.jpg
Inte bara ärg som är problemet med strömtjyvar, de klipper defacto av kardeler vid montering och detta ökar resistansen samt sänker spänningen till brukarna med sämre resultat som följd. På halogen spelar även några ynka tiondels volt roll för resultatet. Sen finner jag att de brukar börja krångla tidigare än de miltal du anger.Westman skrev:Jag satte en XBB lightswitch ( http://xbb.nu ) på Ceeden, då behöver man inte alls bråka och skala kablarna... Strömtjuvarna brukar kunna börja ärga efter 25-30000 mil i salt och skit....
När jag monterade in den hade jag problem med "falska positiva" tändningar...oftast tändes dom vid bilstart och släcktes i inte förrän efter några blinkningar. Jag mailade Innoware (tillverkaren) och fick mig en bit extra avskärmning tillskickad.Torgskräck skrev: XBB har jag aldrig hört talas om tidigare, såg mycket intressant ut. Du har inte haft några missade tändningar med den?
Önskar jag visst om den innan jag lödde in min signalkabel på ceed'en.