Ni som äger eller har provkört en Ceed GT, hur är det med däckljudet? Tycker att det klagas på alldeles för högt däckljud i de flesta tester jag har läst. Tyvärr finns det ingen GT till provkörning hos återförsäljaren
Ceed stereo, 4,3" eller 7"?
1Hej! Har så smått börjat fundera på att byta min Volvo till en ny Ceed GT. Nu sitter jag och klurar på vilket utrustningspaket som är mest prisvärt. Här i Finland finns det två utrustningspaket att välja mellan. GT pack1 eller pack2. Pack 1 innehåller i princip "allt"som finns i utrustningsväg, förutom 7" navigator och panorama soltaket, som tillkommer i pack2 till ett pris av ca. 2200 Euro. Soltaket klarar jag mig utan, men hur är det med stereon? Är det någon annan skillnad mellan 4,3" och 7" stereon än navigatorn? Är det Större högtalare eller några andra finesser i 7 tummaren som saknas i den mindre?
Ni som äger eller har provkört en Ceed GT, hur är det med däckljudet? Tycker att det klagas på alldeles för högt däckljud i de flesta tester jag har läst. Tyvärr finns det ingen GT till provkörning hos återförsäljaren
, så jag har inte möjlighet att bilda mig någon egen uppfattning.
Kia Ceed GT 2016 Deluxe White. GT PACK 2.