Annons
Annons

Re: Vilket pris har ni fått på era 2014 ceed komfort

14
mikkeman skrev:Oj vilka bra priser ni har fått, själv blev jag erbjuden följande:

Ceed SW, limited edition med backkamera,nav samt metalliclack. Bensinare automat.

Tillval: panoramatak 9900 kr , dragkrok , 72000 kronor, vinterdäck på alu-fälg 9500 kronor.

Totalt 223.000 kronor.

Vilka återförsäljare har ni köpt av?

Hedin bil har haft en Drive, även några andra större försäljare där man sålde de extrautrustade(limited edition) komfortmodellerna(diesel crdi) till väldigt bra pris. Även den vanliga komfortmodellen såldes till bra pris. Finns några få kvar på blocket har jag sett. De hade t.ex. vanliga diesel komforten utan limited edition för 169.000:- plus metalliclack 4.900:-. Limited edition låg omkring 190.000 - 200.000:-.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

17
KRYSS skrev:Ni som får med gummimattor inne i era offerter.. Ingår inte dessa från början? eller är det några specialmattor ni köper?
Nej. Vid nybilsköp ingår inte gummimattor som standard längre, inte till någon av kias bilar. Enligt min säljare. :thumbdown:
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

18
hnkl skrev:
KRYSS skrev:Ni som får med gummimattor inne i era offerter.. Ingår inte dessa från början? eller är det några specialmattor ni köper?
Nej. Vid nybilsköp ingår inte gummimattor som standard längre, inte till någon av kias bilar. Enligt min säljare. :thumbdown:
jaha, konstigt.. När vi köpte vår för ett halvår sen så behövde vi bara köpa till mattan till skuffen...