Annons

Ny användare

1
Hej,

Jag tänkte presentera mig lite snabbt.

Ali heter jag, bor i Stockholm och kör en Kia sportage 1,7 Stockholm Edition.

Jag och sambon köpte bilen i Juni och använder den som pendlarbil då jag dagspendlar från Stockholm till Västerås.

Bilen går fint och har redan hunnit rulla 2500 mil utan besvär. Om jag måste hitta något att beklaga mig över så är det den höga ljudnivån inne i bilen när man rullar på motor vägen (speciellt med dubbdäcken) och att jag valde en vit bil då jag måste tvätta av den 2 gånger i veckan i vinterslasket.

Kul forum i övrigt med många intressanta trådar.

mvh
Ali
Annons

Re: Ny användare

3
Åh, jag har velat göra det i 3 månader nu.

Men mellan mitt vanliga jobb som jag pendlar till och firman jag och sambon försöker starta så hinner jag fan knappt tanka bilen ens en gång.

Gör det stor skillnad efter förseglingen? Kusinen hade en vit alfa romeo och den var inte ens i närheten när det kommer till besvärlighet att få rent lacken. Har Kia dålig lackförsegling från fabrik tro?

Re: Ny användare

4
AliAmin skrev: Gör det stor skillnad efter förseglingen? Kusinen hade en vit alfa romeo och den var inte ens i närheten när det kommer till besvärlighet att få rent lacken. Har Kia dålig lackförsegling från fabrik tro?
Jag har inte tvättat än, måste vänta några dagar, men all snö och regn rinner bara av bilen, det är riktigt skönt