Pris för service
1Har beställt tid för första service hos Kindwalls i Barkarby. Kostnad 2964 kr. Någon som har priser att jämföra med?
3034kr tror jag det vart för mig på åke eriksson i luleå.. då bytte dom även frikslufstfiltretPeter skrev:Har beställt tid för första service hos Kindwalls i Barkarby. Kostnad 2964 kr. Någon som har priser att jämföra med?
bladhet skrev:3034kr tror jag det vart för mig på åke eriksson i luleå.. då bytte dom även frikslufstfiltretPeter skrev:Har beställt tid för första service hos Kindwalls i Barkarby. Kostnad 2964 kr. Någon som har priser att jämföra med?
Min första års service utfördes 2008. Pris då 2.900. Hade inne min på 3 års servicen i fredags. Pris 3.500. Så ditt pris verkar rätt OK.Peter skrev:Har beställt tid för första service hos Kindwalls i Barkarby. Kostnad 2964 kr. Någon som har priser att jämföra med?
Olja,filter,friskluftfilter,oljeplugg osv.. Har inte kvittot framför mig just nu. Sen så kollar dom rostskyddet också.. Friskluftsfiltret kollas bara och ser det dåligt ut så byter dom. kostade ca 300kr, Så priset på servicen var 2700krPeter skrev:Låter rimligt.
Någon koll på vad som servades? Jag har inte den blekaste vad dom kommer att göra.
Peter
bladhet skrev:3034kr tror jag det vart för mig på åke eriksson i luleå.. då bytte dom även frikslufstfiltretPeter skrev:Har beställt tid för första service hos Kindwalls i Barkarby. Kostnad 2964 kr. Någon som har priser att jämföra med?