Gnekande koppling
1Köpte en Kia Ceed -07 i måndags och har börjat höra grek då jag trycker ned kopplingen precis vid dragläget. Någon annan som haft det problemet? Och vad var då felet?
Du har köpt en Kia då får man stå ut med ett och annat problem.Marylin skrev:Köpte en Kia Ceed -07 i måndags och har börjat höra grek då jag trycker ned kopplingen precis vid dragläget. Någon annan som haft det problemet? Och vad var då felet?
pope skrev:Du har köpt en Kia då får man stå ut med ett och annat problem.Marylin skrev:Köpte en Kia Ceed -07 i måndags och har börjat höra grek då jag trycker ned kopplingen precis vid dragläget. Någon annan som haft det problemet? Och vad var då felet?
Vad betyder gnekande? Att det gnisslar?Marylin skrev:Köpte en Kia Ceed -07 i måndags och har börjat höra grek då jag trycker ned kopplingen precis vid dragläget. Någon annan som haft det problemet? Och vad var då felet?
Akay skrev:Vad betyder gnekande? Att det gnisslar?Marylin skrev:Köpte en Kia Ceed -07 i måndags och har börjat höra grek då jag trycker ned kopplingen precis vid dragläget. Någon annan som haft det problemet? Och vad var då felet?
Det gör kopplingen på vår Volvo V70 också. Antagligen något som behöver smörjas bara?