Annons

Fulaste bilen är...

1
Enligt mig är det Fiat Multipla, bild 1, tätt följt av Kia Soul bild 2.
Bild
Bild
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Fulaste bilen är...

4
Soulen diggar jag med. Men För min del så lutar det åt Optiman =)
Men vad har designer gruppen tänkt när dem skapade Multipla??? Var dem riktigt nyktra kanske????
Hrmmm.
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Fulaste bilen är...

5
Multiplan är dessutom tresitsig fram.
Vi hade en Citroen Picasso innan, på tal om ful bil. :)
Men man undrar vad designavdelningen tänkte gällande Soul. De har ju lyckats göra en bil helt utan någon linjeskönhet. Den ser klumpig ut på något vis. Den kanske är väldigt praktisk, så det överväger designmissen.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Fulaste bilen är...

7
Scion känner jag till och den är inte snygg, men det roliga med den är att den är en småbil och väldigt låg. Den säljer väldigt bra "over there", så Toyota har nog gjort en bra affär med att tillverka Scion.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Fulaste bilen är...

8
Peter skrev:Jag kommer lätt välja en Soul när vi slutar köra cee´d. Dvs så fort vi inte behöver släpa på barnvagnar och annat. Jag föll pladask för Soulen så fort jag såg den. Men Multiplan – Holy Shit.
Peter jag gillar dig! =) Soulen är både snygg,rymlig och praktiskt! Drar lite soppa som era andra Ceed´s. Jag säger som Peter med jag föll ganska pladask med när jag såg den och provkörde den första gången. Trivs riktigt bra med den och har inget direkt att klaga på när den nu snart har gått 3000 mil =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: Fulaste bilen är...

9
Fulaste bilarna måste väl vara ändå

Citroen Picasso
Bild
Ser ut som ett ägg :P

Och

Nissan Juke
Bild
Hur tänkte dom här då? Var dom höga vid tillfället? =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: Fulaste bilen är...

10
Picasson är skitful, men den är otroligt praktisk. Var väldigt bra när ungarna var små.

Jag inför en liten regel som ni inte behöver följa. :)
Skicka med en bild(-länk) när ni svarar, så blir det mer bilder och mindre snack.

Det finns ju mycket fula bilar, behöver ju inte ens vara en produktionsbil, även om min bild är det.
Tatra, världens billigaste (fulaste?) produktionsbil
Bild
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"