Annons

Re: Varför 17" ?????

21
MrsDeer skrev:225/40 18", riskerar man blästring med den dimensionen? Jag har en 11' SW.
Har inga vetenskapliga belägg för det hela men eftersom blästringsproblemet drabbar en del, även de som har originalfälgar så är risken troligen inte mindre iaf.
kia optima sw gt line 2017
Annons

Re: Varför 17" ?????

22
RobinSW skrev:På KIA ser det bara på klistrat ut. Skall naturligtvis inte klaga då jag frivillgt har köpt min Korenska lågbudget bil. Men att hålla på sminka den för att den skall se dyr ut är bara löjligt.
Vem "sminkar" sin bil för att den ska se dyr ut?? Jag funderar på att byta fälgar enbart för att jag tycker att det är snyggare.
Svartmetallic C'eed SW -11

Re: Varför 17" ?????

23
RobinSW skrev:Tycker inte 17" eller större ser specielt snyggt ut på Kian. De flesta premium mäken som Merca Volvo Audi BMW har designat bilen för se snygga ut med stora fälgar, de har dessutom många egna snygga fälgar att välja till.

På KIA ser det bara på klistrat ut. Skall naturligtvis inte klaga då jag frivillgt har köpt min Korenska lågbudget bil. Men att hålla på sminka den för att den skall se dyr ut är bara löjligt.
kia släpper ju själva modeller nu som har 18" i utrustningspaketet.
Skriv svar

Återgå till "Däck och fälgar"