Annons
Annons

Re: Optimorna börjar rulla ut

5
Peter skrev:Jag blandade ihop det. 2012 modellen ska börja byggas i höst. I USA kommer produktionen att flyttas till Georgia där Sorenton görs och jag antar att det är samma modell som kommer säljas i Sverige i höst. Tog ut segern lite i förskott och trodde det var 2012'orna som börjat rulla redan. :think:
bladhet skrev:Jag är då 99% säker på att dom rullar i Usa. Finns en tråd med bilder på dom rullander optiomorna på det där forumet.. Satt och kollade på dom för någon månad sedan, Uppfattade då att det var i usa.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Optimorna börjar rulla ut

9
Tjena är helt ny här på forumet, jag har som plan att byta ut min ceed mot en optima o jag ska ha en kombi för den tycker jag är riktigt snygg. Snackade med min lokala kia handlare idag och han sa att dom skulle börja säljas i okt, men inte som kombi, den ska komma senare om det blir nån alls. Vad tror ni om priset? jag skulle gissa på ungefär samma som huyndai i40. Jag har också funderingar på att byta till en sportage nu, tills optima kommer i kombi om den nu kommer. Hur skulle du ha gjort :?: :?:
mvh en som tröttnar fort på vad för bil han en har :wave:
Skriv svar

Återgå till "Optima"