Jag hade precis samma.
Jag tror att de har ändrat så att Android-systemets olika möjliga volyminställningar för olika delsystem nu används.
Jag tror att allt ljud förr var kopplat till *en* volyminställning (Media-Volymen internt i Android).
Nu tror jag att ljud från "bilen", dvs varningljud och liknande, går på System-Volymen internt i Android.
Normalt när du vrider på volymratten så ändrar du på Media-Volymen, inte System-Volymen.
Jag minns inte exakt hur jag löste det, men här är två gissningar:
* antingen så skyndade jag mig att vrida på volymen just när fartkamera-ljudet spelades, och då ändrade jag på dess volym
* eller så stoppade jag all uppspelning av ljud (ingen radio, inga mp3:or från usb-sticka eller så) och bytte till nån app som inte har med media att göra, och vred på volymratten. Nu borde System-Volymen ändras, inte Media-Volymen.
Nåt sånt.
Nån annan kanske vet bättre. Och det kanske finns nån volym-app där man kan ställa in alla volymerna så som man kan göra i Android på en tfn. Jag har i alla fall inget minne av att jag löste det via några inställningar i nån app, utan just med volymratten vid rätt tillfälle.
PS: Appropå fartkameravarningen så skulle jag bli såååååååååååå glad om det fanns en inställning för att mute:a den andra signalen. Det är ytterst enerverande med den glada trutelutten när man passerat kameran.