Annons
Annons

Re: UVO Connect - Schemalagd laddning

12
skarj skrev: 17 feb 2022, 19:57 Någon som vet om tiden "värmen" går (när man startar den i appen) att ändra? Tex till 10 min, eller till 30 min eller liknande? Isof var? Hittar inget i appen och inte sett något i bilen, erkänner direkt att jag inte tittat i instruktionsboken.
15 minuter går den. Skickar en "varning" när det är fem minuter kvar.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: UVO Connect - Schemalagd laddning

15
Trist, även här finns det utrymme till förbättring. Jag skulle gärna ha ett alternativ med 30 min, då det är riktigt kallt, såklart norpar man av räckvidden, men det borde finnas som val. Det går säkert att ge en ny push, men håller man på att förbereda sig är det lätt att missa/glömma och så är bilen inte lika varm som man önskar.

Re: UVO Connect - Schemalagd laddning

16
(OT)En sak till jag irriterat mig på, men inte kollat upp i instruktionsboken är de infällbara backspeglarna, går det att stänga av funktionen att de fäller ut sig när man närmar sig bilen med nyckeln i fickan (utan att läsa upp på handtaget), tex när jag skottar snö runt bilen så åker ju backspeglarna som vingar på en humla (jaja nästan då:)), att speglarnas fälls in när man låser gillar jag, så vill inte stänga av den funktionen, vilket jag ser att man kan göra på dörren, men att den ska reagera bara man kommer nära är dumheter iaf hos oss, där vi har bilarna just utanför ytterdörren och passerar bilarna varje gång man går in/ut.
Skriv svar

Återgå till "e-Niro"