Hej,
Har en Kia ceed sw 2019, vet någon om hur man avaktiverar automatisk avstängning och öppning av yttre backspeglar ?
Hittar ej någonstand i manualen.
Tacksam för snabb hjälp.
Annons
Re: Yttre backspegel automatisk avstängning.
2Tror nog att det är något du måste koda bort med Kia’s data.Bestone_SWE skrev:Hej,
Har en Kia ceed sw 2019, vet någon om hur man avaktiverar automatisk avstängning och öppning av yttre backspeglar ?
Hittar ej någonstand i manualen.
Tacksam för snabb hjälp.
3Finns troligtvis i menyerna i instrumentet.
Där är ibockat 'välkomstspeglar' , bocka ur den så fälls inte speglarna in/ut vid låsning/upplåsning.
Där är ibockat 'välkomstspeglar' , bocka ur den så fälls inte speglarna in/ut vid låsning/upplåsning.
4Tur att vi har dig här!HellboyElvis skrev:Finns troligtvis i menyerna i instrumentet.
5Tack !HellboyElvis skrev:Finns troligtvis i menyerna i instrumentet.
Jag ska kolla upp detta, åtterkommer.
6HEJ JAG HAR EN NIRO 2023 OCH UNDRAR OM DET GÅR ATT STÄNGA AV ATT DE YTTRE BACKSPEGLARNA INTE
FÄLLS IN AUTOMATISKT Ä HITTAR INGENTING VARKEN PÅ SKÄRMEN ELLER BOKEN ÄR LITE OROLIG ATT VINTERN STÄLLER TILL DET // LASSE
FÄLLS IN AUTOMATISKT Ä HITTAR INGENTING VARKEN PÅ SKÄRMEN ELLER BOKEN ÄR LITE OROLIG ATT VINTERN STÄLLER TILL DET // LASSE
7Som beskrivs tidigare här i tråden går det stänga av via menyerna på skärmen Heter välkomsspeglar vill jag minnas. Gjorde det på våran -21 Ceed iaf.Larjoh75 skrev: 20 nov 2024, 09:40 HEJ JAG HAR EN NIRO 2023 OCH UNDRAR OM DET GÅR ATT STÄNGA AV ATT DE YTTRE BACKSPEGLARNA INTE