Annons
Annons

Re: Ny Sorento beställd!

35
Jahap då är pärlan hämtad, går som ett troll!

Det enda jag blev lite konfunderat om var vinterdäcken som levererades med och som tydligen kom från KIA sverige var av något obskyrt märke men vi får väl se...bra mönster och fina dubbar....

/Anders
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits

Re: Ny Sorento beställd!

36
cole_hand skrev:Jahap då är pärlan hämtad, går som ett troll!

Det enda jag blev lite konfunderat om var vinterdäcken som levererades med och som tydligen kom från KIA sverige var av något obskyrt märke men vi får väl se...bra mönster och fina dubbar....

/Anders

Hmm måste nog dementera det där med obskyrt märke, tydligen så är det lite svårt att läsa när det är mörka däck och mörkt ute men det visade sig idag på eftermiddagen att det var Hankookdärck och de är ju Koreanska så man får väl som vanligt vad man betalar för :lol:
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits

Re: Ny Sorento beställd!

37
Hej
Hankook däck är inga dåliga däck. Kör på dessa sedan 2005 . Dock finns det fortfarandeen massa fördommar mot Koreanska varor i det Svenska samhället.
Korea är ett högteknologiskt land med en medelinkomst som är 1,47 gånger den Svenska medelinkomsten.
Tror du fortfarande att en TV eller bildskärm är bättre om den heter Grundig eller Philps än en från Samsung så är det nog dags att vakna upp.
Lycka till med bilen
Bertil
....................................................................................................................................
Casa White Kia Sportage 2011, 2,0 CRDi AWD manuell
Casa White Kia Sportage 2011 2.0 CRDi AWD , manuell

Re: Ny Sorento beställd!

38
Mjo nog är det väl så att man har en massa fördommar, jag ser med spänning fram emot vad de och bilen kan prestera när de har gått några mil.
Fungerar de bra verkar de vara ett prisvärt alternativ får man säga.

/
Anders
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"