Vilket i sig var SKITBRA! Varför inte köra med öppna kort och försöka lösa problemet? Windahls här i Västerås skötte allting exemplariskt mot mig när vår förra KIA tvärdog på E18 pga bränslefiltret. Jag har ägt Ford, SAAB och Mercedes - Ingen av dessa märken har haft en sådan service som KIA.Ska man försöka vända debatten lite så verkar Kia vara den enda av de drabbade bilmärkena som var helt öppna med problemet.
Off topic: Rent generellt tycker jag att detta forum haft oerhört mycket gnäll från personer med noll koll. "Kia brister kvalitetsmässigt" eller "Det är Kias ansvar!!". Självklart får man ha åsikter, men fan va enkelt det är att enbart gnälla bakom datorskärmen utan att ha något svart på vitt. Tragiskt rent ut sagt... Jag jobbar inte på Kia eller är en fan-boy (äger även andra bilar), men om Kia nu är så kassa, varför inte byta bilmärke bara?