kolla gärna in min sportage http://www.garaget.org/?car=248319 har gjort lite små pill kommerntera gärna och lägg en röst. vill ni följa det som händer med bilen så lägg till den som favorit.
mvh michael
Annons
kolla in min sportage 2011!
2Svårt att veta vilken dom som var din eller föräldrars eller bara bilder från internet.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Re: kolla in min sportage 2011!
3det är samma bil på alla kort förutom ett kort då den är omgjort, och det är min farsas bil men han har inget körkort så jag ser bilen som min eftersom ingen annan kör den än mig. och varför skulle jag ta kort ifrån internet?rickard80 skrev:Svårt att veta vilken dom som var din eller föräldrars eller bara bilder från internet.
kolla in min sportage 2011!
4Okej för jag kommer ihåg många av bilderna från tidigare när du sa hur ni ville göra om bilen.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Re: kolla in min sportage 2011!
5det är bara en bild som är hur jag vill att den ska se ut och det ser man tydligt vilken det är, dom andra korten är fotade och redigerade och inga är tagna ifrån internetrickard80 skrev:Okej för jag kommer ihåg många av bilderna från tidigare när du sa hur ni ville göra om bilen.