Annons
Annons

Re: Fundering! Skylthållare..

12
Vill Boosta denna tråden igen :)

Sitter och kollar lite på Dekaltrim.se

Finns ju även där en del med skylt hållare, eller om vi kanske bara skulle haft typ en dekal på bakrutan eller något?
Lite PR för forumet är ju inte fel? :)

Försökte länka en bild, men är en begränsning på hur stora bilderna får vara så gick inte :(

Skriv vad ni tycker? :thumbup:

Mvh Marcus
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

13
Du kan länka bilden som en url. Vi kan se hur våra finanser ser ut efter träffen, eller om vi kan fixa det till träffen.
Vissa forum tar betalt för sina dekalr, typ självkostnadspris på en tia och porto, typ.

Det dyra i dekalsvängen är originalet, sedan brukar priset/dekal ligga ganska lågt. Vi har ett dekaltryckeri på min ort, så jag kan kolla upp det. Det räcker ju med en dekal på typ 5cm x 20cm typ loggan på startsidan men utan bil...

Eller så fixar man en svart dekal som är lite mindre än den nedre mittenbiten på en skylthållare och klistrar den över bilfirmans namn, typ...

Har skickat förfrågan till dekaltrim på en ca. 5cm x 20 cm. Så har man ett pris att gå efter...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

15
Ronnie skrev:Du kan länka bilden som en url. Vi kan se hur våra finanser ser ut efter träffen, eller om vi kan fixa det till träffen.
Vissa forum tar betalt för sina dekalr, typ självkostnadspris på en tia och porto, typ.

Det dyra i dekalsvängen är originalet, sedan brukar priset/dekal ligga ganska lågt. Vi har ett dekaltryckeri på min ort, så jag kan kolla upp det. Det räcker ju med en dekal på typ 5cm x 20cm typ loggan på startsidan men utan bil...

Eller så fixar man en svart dekal som är lite mindre än den nedre mittenbiten på en skylthållare och klistrar den över bilfirmans namn, typ...

Har skickat förfrågan till dekaltrim på en ca. 5cm x 20 cm. Så har man ett pris att gå efter...

Jo iofs det tänkte jag inte på då :shifty:.

Jo något sådant satt jag med och tänkte på, men man vet ju inte hur pass intresserade folk här är på att betala för en dekal? Men jag hade lätt kunna tänka mig ha en dekal och betala för samt göra lite Pr. Skulle kunna tänka mig ha en större än så till och med på bakrutan :).

Sen det med mitten på skylthållaren hade också dekaltrim något man kunde beställa en text som var själv häftande folie man bara klista på den "listen" och så står där något med att den gamla texten kunde tas bort med thinner! Vet dock inte om det funkar på orginaltexten utan kanske bara deras?
Men sen är det ju upp till var och en om dem orkar med det pilljobbet det medför?

Men återkom när du fått svar Ronnie :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)