Annons

Re: Lackförseglat in repor som dom sa skulle gå bort !

11
Ja jag hoppas att det löser sig, vissa ÅF verkar ju har stora problem med att ge den service till kunderna som krävs och med vanlig service menar jag att dom måste i alla fall hålla vad dom lovar en kund.

Angående repor så kan du lätt se om det gått igenom klarlacken genom att blöta ytan med vatten, syns inte repan längre så har det inte gått igenom och går då lätt att polera ner. Även smårepor som ej gått igenom klarlacken blir vita efter att man lagt på vax tex då det lätt ligger rester av vaxet eller lackskyddet kvar i repan.
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
Annons

Re: Lackförseglat in repor som dom sa skulle gå bort !

13
Så blir det till 100% för i går när jag var på Windahl för att boka tiden som vi kommit överens om så va allt plötsligt inte klart, nu började han vela om att han skulle prata med Vd:n om ifall dom skulle skicka den till Widells eller om dom skulle ta den till sin egen verkstad i Nora ? :crazy:

Jag gav honom dagen att prata med Vd.n och sen kontakta mej, det har han inte gjort under dagen, så i morgon är det jag som ringer Vd.n själv :-(

Lustigt nog fick jag en enkät i brevlådan att besvara pga att jag haft bilen inlämnad, ni kan ju gissa hur många + dom fick av mej i den enkäten !
****Could Blame it on pms !
But Really, I´m just a bitch****